Mokymo programos
Bendroji muzikos didaktika
Valstybinis kodas: 62101M102
Kodas pagal ISCED: 51214
Lygmuo ir/ar tipas:
Aukštojo mokslo universitetinės studijos
Meno studijų sritis
Pakopa: Magistratūra
Baigimo sertifikatas: Magistro diplomas
Studijų forma/trukmė
Dieninė: 2 m.
Neakivaizdinė: 2 m.

Anotacija arba apibūdinimas

Gilinamoji studijų programa skirta tenkinti augančius jaunų žmonių poreikius įgyti universitetinį ir kartu meninį išsilavinimą, rengti universitetinio išsilavinimo muzikos mokytoją, gebantį programuoti savo veiklą, išugdyti kūrybiškai ir naujai mąstantį komunikabilų mokytoją, gebantį dirbti individualiai ir komandoje, galintį savarankiškai priimti sprendimus ir būti pasiruošusiam atsakyti už savo veiklos rezultatus.
Stojantysis turi vykdyti priėmimo į universitetą sąlygas.
Būsimieji muzikos pedagogai studijuoja gilinamojo lygio dalykus: tiriamąją pedagogiką mokslo darbą; taikomuosius studijų dalykus: muzikos psichologiją, muzikos estetiką, pasaulio kultūros istoriją
Praktinės studijos vyksta mokykloje – studentas dirba vadovaujant patyrusiam mokytojui ir savarankiškai. Praktinių studijų trukmė - 240 val. Jų metu įtvirtinami ir tobulinami pamokų organizavimo ir vedimo, vadovavimo chorui ir kt. gebėjimai.
Studijų programa baigiama magistro darbu. Baigusiajam suteikiamas muzikos magistro kvalifikacinis laipsnis ir mokytojo profesinė kvalifikacija.
Baigus bendrosios muzikos didaktikos magistrantūros studijų programą, studijas galima tęsti socialinių mokslų srities doktorantūros studijų programose.
Bendrosios muzikos didaktikos studijų programa skiriama asmenims, turintiems bakalauro kvalifikacinį laipsnį ir siekiantiems muzikos mokytojo kvalifikacijos.
Pasidalink Facebook'e

Kvalifikacijos aprašas

Muzikos magistro, mokytojo kvalifikacija reikalinga norint dirbti muzikos mokytojo darbą.
Asmuo, įgijęs muzikos magistro, mokytojo kvalifikaciją, turi:
- gebėti kurti mokinių dvasiniam, emociniam, socialiniam, kultūriniam ir meninės saviraiškos vystymuisi palankią aplinką, parengti muzikos mokymo programas, teminius planus, teikti mokiniams įdomią, reikalingą ir patrauklią informaciją, derinti skatinamąjį, formalųjį ir neformalųjį muzikos dalyko pasiekimų vertinimo būdus, naudoti įvairias strategijas, kad sudominti mokinius muzikine kultūra, plėtoti muzikinę saviraišką, formuoti ugdytinių poreikį menui, puoselėti mokinio individualumą, vesti muzikos pamokas ir papildomo ugdymo užsiėmimus, mokėti analizuoti bei vertinti savo veiklą
- žinoti, kaip pedagogiškai tikslingai bendrauti su ugdytiniais muzikinėje veikloje, kaip sukurti tinkamą psichologinį klimatą, įveikti stresus, kaip skatinti ugdytinių meninę saviugdą, muzikos mokytojo profesinės veiklos pagrindus, profesinės specializacijos sritis, muzikinio ugdymo specifiškumą atskirose klasėse, muzikos dalyko struktūrą ir ryšius su kitais dalykais, muzikinio ugdymo tikslus ir uždavinius atskirose klasėse, muzikinio lavinimo formas, atskirų veiksenų mokymo principus ir metodus, muzikos mokymo teoriją ir didaktiką, specialiųjų poreikių moksleivių muzikinio ugdymo ypatumus, problemas, metodus
- mokėti dirbti atsakingai, savarankiškai, planuoti, organizuoti savo darbą, bendrauti su klasės, grupės mokiniais, skatinti jų bendravimą ir bendradarbiavimą, bendradarbiauti su mokinių tėvais
Muzikos magistro, mokytojo kvalifikaciją galima įgyti universitetuose, vykdančiuose studijas pagal bendrosios muzikos didaktikos studijų programą.
Norintiems siekti muzikos magistro, mokytojo kvalifikacijos reikia turėti muzikos bakalauro kvalifikacinį laipsnį.
Neformaliuoju ar savaiminiu būdu išugdyti gebėjimai dirbti muzikos mokytoju nėra pripažįstami.
Įgiję muzikos magistro, mokytojo kvalifikaciją asmenys gali dirbti muzikos mokytojais bendrojo lavinimo mokyklose bei gimnazijose ir įvairiose neformalaus muzikinio ugdymo institucijose.
Įstaigos, ruošiančios pagal šią mokymo programą
Pavadinimas Miestas/Savivaldybė Adresas
Komentarai

Komentuoti gali tik registruoti Studijos.lt vartotojai

Aš jau esu ePasas.lt vartotojas  Tapti ePasas.lt vartotoju