Mokymo programos
Marketingas ir prekybos vadyba
Valstybinis kodas: 62103S117
Kodas pagal ISCED: 51234
Lygmuo ir/ar tipas:
Aukštojo mokslo universitetinės studijos
Socialinių mokslų studijų sritis
Pakopa: Magistratūra
Baigimo sertifikatas: Magistro diplomas
Studijų forma/trukmė
Dieninė: 2 m.
Vakarinė: 2 m.

Anotacija arba apibūdinimas

Gilinamoji magistratūros studijų programa skirta rengti aukštos kvalifikacijos marketingo ir prekybos vadybos specialistus gebančius įsisavinti rinkodaros, prekybos ir logistikos procesų organizavimą, gebėti rengti realius projektus ir programas, analitiškai ir kritiškai vertinti rinkos pokyčius, interpretuoti gautus rezultatus bei naudoti įvairias teorines paradigmas, priimti strateginius sprendimus įvairiose rinkodaros ir prekybos valdymo srityse.
Stojantysis turi vykdyti priėmimo į universitetą konkursines sąlygas.
Būsimieji vadybos ir verslo administravimo (marketingo ir prekybos vadybos) magistrai studijuoja gilinamojo lygio dalykus: tarptautinį marketingą, verslo strategiją, inovacijų vadybą, tarptautinę prekybą, tarptautinę logistiką ir kitus dalykus.
Praktinės studijos nenumatytos.
Studijų programa baigiama baigiamuoju magistro darbu. Baigusiajam suteikiamas vadybos ir verslo administravimo magistro kvalifikacinis laipsnis.
Baigus marketingo ir prekybos vadybos studijų programą, studijas galima tęsti socialinių mokslų srities doktorantūros studijų programose.
Marketingo ir prekybos vadybos studijų programa skirta asmenims, turintiems vadybos ir administravimo bei ekonomikos bakalauro kvalifikacinį laipsnį bei siekiantiems tapti vadybos ir verslo administravimo (marketingo ir prekybos vadybos) magistrais.
Pasidalink Facebook'e

Kvalifikacijos aprašas

Aprašas rengiamas
Įstaigos, ruošiančios pagal šią mokymo programą
Pavadinimas Miestas/Savivaldybė Adresas
Vilniaus universitetas Vilnius Universiteto g. 3
Komentarai

Komentuoti gali tik registruoti Studijos.lt vartotojai

Aš jau esu ePasas.lt vartotojas  Tapti ePasas.lt vartotoju